Klantenmanagement | Lokale Politie Antwerpen

Current Size: 62.5%

KlantenmanagementPrintvriendelijke versie Send by email PDF version

Deze pagina is niet geoptimaliseerd voor weergave op mobiele toestellen of tablets

Als je je ervaring met Politie Antwerpen, positief of negatief, met ons wilt delen, kan je contact opnemen met de dienst klantenmanagement. Deze dienst is geen infolijn en behandelt geen verzoeken tot politietussenkomst.

Wanneer contacteren?

De dienst klantenmanagement helpt je graag verder wanneer je klachten, opmerkingen of suggesties heeft over de werking van de Antwerpse politie en haar medewerkers. Deze dienst is geen infolijn en behandelt geen verzoeken tot politietussenkomst.

Lees meer ...

Hoe contacteren?

Lees eerst goed na in welke gevallen je contact opneemt met de dienst klantenmanagement. Je kunt de dienst op drie manieren bereiken.

Lees meer ...

Bezwaar aantekenen tegen verkeersboete

Wanneer je niet akkoord gaat met de vaststellingen in het proces-verbaal of als je denkt dat er verzachtende omstandigheden zijn, kan je een bezwaarschrift indienen.

Lees meer ...