Wanneer contacteren? | Lokale Politie Antwerpen

Current Size: 62.5%

Wanneer contacteren?Printvriendelijke versie Send by email PDF version

Deze pagina is niet geoptimaliseerd voor weergave op mobiele toestellen of tablets

De dienst klantenmanagement helpt je graag verder wanneer je klachten, opmerkingen of suggesties heeft over de werking van de Antwerpse politie en haar medewerkers. Deze dienst is geen infolijn en behandelt geen verzoeken tot politietussenkomst.

Je contacteert klantenmanagement wanneer:

  • je het gevoel hebt dat je niet correct behandeld werd door onze medewerkers.
  • je een suggestie hebt om de politiewerking te verbeteren.
  • je een politiemedewerker wil feliciteren na een positief contact.

Neem contact op met de Blauwe Lijn of bekijk de online afspraak-, aangifte- en aanvraagmogelijkheden van ons e-loket wanneer:

  • je in jouw straat of buurt een bepaalde vorm van overlast ondervindt.
  • je een klacht hebt over verkeersinfrastructuur, denk aan verkeerslichten, verkeersborden, gevaarlijke kruispunten ...
  • je bezwaar wil aanteken tegen je verkeersboete. De juiste procedure hiervoor kan je nalezen op onze website.