Batterijlader vat vuur | Politiezone Antwerpen

Current Size: 62.5%

Batterijlader vat vuur Printvriendelijke versie Send by email PDF version

Deze pagina is niet geoptimaliseerd voor weergave op mobiele toestellen of tablets

De brandweer rukte vrijdagmiddag uit naar een woning aan de Emiel Harvenstraat. Daar was brand ontstaan aan de droogkast. De bewoners konden de vlammen zelf doven, maar de brandweer controleerde of de situatie wel veilig was. Voor de zekerheid verlieten de bewoners de woning omdat er wel wat rook ontstaan was. De brandweer verluchtte het huis. De twee bewoners gingen met de ziekenwagen mee naar het ziekenhuis voor controle omdat ze rook ingeademd hadden. De schade bleef gelukkig beperkt. De oorzaak van de brand was een defect aan een acculader die op de droogkast stond. Die raakte oververhit waardoor de droogkast vuur vatte.   

28/03/2020